Regulamin Ekogry miejskiej
„Uratuj Planetę 2.0”
§ 1. Organizator
1. Organizatorem Ekogry Miejskiej pt. „Uratuj
Planetę 2.0”
jest Polski Klub Ekologiczny Koło Miejskie w Gliwicach z siedzibą przy ul.
Ziemowita 1 (IIIp.) 44-100 Gliwice.
2. Przez organizację Gry rozumie się
przygotowanie Punktów Kontrolnych na terenie miasta Gliwice oraz wszystkie inne
czynności zmierzające do prawidłowego jej przebiegu.
§ 2. Zasady Gry
1. Ekogra
Miejska odbędzie się 10 czerwca 2017r. na
terenie miasta Gliwice w godzinach 13:00
– 15:00 (dopuszcza się
start uczestników od godziny 13:00
do 13:30, nie wiąże się to jednak z wydłużeniem czasu rozgrywki)
2. Celem Ekogry jest zwiększenie świadomości ekologicznej
uczestników oraz wiedzy na temat otaczającej ich przyrody.
3. Zadaniem
uczestników Ekogry jest poruszanie się pomiędzy Punktami Kontrolnymi oraz
wykonywanie znajdujących się tam zadań. Za każde wykonane zadanie uczestnicy
otrzymują punkty, których liczba jest zależna od stopnia poprawności wykonania
zadania lub czasu jego realizacji. W wybranych Punktach Kontrolnych mogą
znajdować się wskazówki umożliwiające zdobycie dodatkowych punktów.
4. Udział w grze
jest bezpłatny.
5. Po trasie Gry
zespoły poruszają się pieszo. Nie można korzystać z samochodów, skuterów,
rowerów i innych pojazdów silnikowych.
6. W czasie Gry
obowiązuje bezwzględny nakaz przestrzegania przepisów ruchu drogowego. Zespół,
którego choć jeden z członków nie dostosuje się do tego wymogu zostanie
automatycznie wykluczony z dalszej rozgrywki.
7. Gra toczy się
w normalnym ruchu miejskim w związku, z czym uczestnicy są proszeni o
zachowanie szczególnej ostrożności. Organizator nie zapewnia opieki medycznej
dla osób uczestniczących w Grze.
8. Charakter
imprezy powoduje, że Zespoły poruszają się po mieście na własną
odpowiedzialność.
9. Uczestnicy
przystępując do Gry biorą na siebie pełną odpowiedzialność prawno-cywilną na
cały czas trwania Gry. W przypadku osób niepełnoletnich odpowiedzialność za
taką osobę ponoszą rodzice/opiekunowie prawni i/lub opiekun zespołu.
10. W przypadku
naruszenia przez uczestnika lub zespół niniejszego regulaminu, złamania zasad
fair play bądź utrudniania Gry innym uczestnikom w dowolnym momencie Gry
Organizator ma prawo do wykluczenia go z Gry. Decyzja Organizatora w tej
kwestii jest ostateczna.
11. Organizator
może nie wyrazić zgody na start uczestnika w Ekogrze jeśli stwierdzi, iż ten
jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
12. Organizator
nie ponosi odpowiedzialności za zachowania uczestników Gry mogące naruszyć
porządek publiczny lub dobra osobiste osób trzecich.
13. Organizator
nie jest stroną między uczestnikami, a osobami trzecimi, których dobra mogą być
naruszone w czasie Gry.
§ 3. Uczestnicy Gry
i Zgłoszenia
1. Warunkiem
uczestnictwa w Grze jest zgłoszenie oraz rejestracja Zespołu liczącego 2 osoby.
2. Zgłoszenia
dokonać można osobiście drogą mailową na
adres biuro@pkegliwice.pl do dnia 09.06.2017r.
lub w dniu imprezy tj. 10.06.2017
r. na starcie u Organizatora, ale nie później niż do godziny 13:00.
3. W dniu Gry (10.06)
do godz. 12:45 należy
potwierdzić udział w Ekogrze w punkcie startowym znajdującym się przy wejściu
do Palmiarni, na terenie Parku Chopina w Gliwicach.
4. W dniu Gry o
godz. 12:45 odbędzie
się odprawa uczestników (tj. wyjaśnienie zasad gry, sposobu oceniania, itp.).
5. Członkiem
każdego z Zespołów musi być przynajmniej jedna osoba pełnoletnia. Osoby
niepełnoletnie mogą brać udział w Grze tylko pod opieką osób dorosłych. Jeśli
opiekunem osób niepełnoletnich nie jest ich rodzic lub prawny opiekun muszą one
posiadać pisemną zgodę rodziców/prawnych opiekunów na udział w Grze.
Odpowiednią zgodę należy dostarczyć wraz w dniu Ekogry.
6. Każda z osób
biorących udział w Grze powinna być w dobrym stanie zdrowia, umożliwiającym
udział w Ekogrze.
7. Poprzez
rejestrację i udział w Grze uczestnik wyraża zgodę na:
- wzięcie
udziału w Grze na warunkach określonych w niniejszym regulaminie;
- przetwarzanie
przez Organizatora danych osobowych uczestników w zakresie niezbędnym dla
przeprowadzenia Gry (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997 roku
Dz. U. Nr 133 poz. 883);
- opublikowanie
przez Organizatora na łamach stron internetowych, portali społecznościowych
oraz w informacjach medialnych wizerunku uczestnika, oraz w uzasadnionym
przypadku, imienia i nazwiska uczestnika.
8. W trakcie Gry
członkowie poszczególnych Zespołów nie mogą się rozdzielać. Liczba członków
Zespołu będzie weryfikowana w poszczególnych Punktach Kontrolnych. W razie
niezgodności Zespół będzie mógł przystąpić do realizacji danego zdania dopiero
wtedy, kiedy wszyscy jego członkowie znajdą się w Punkcie Kontrolnym.
§ 4. Zwycięzcy Gry i
nagrody
1. Zwycięzcy Gry
zostaną wyłonieni po jej zakończeniu około godziny 15.30. Zespoły, które do tego czasu nie
zakończą Gry, nie będą brane pod uwagę w procesie wyłaniania zwycięzców.
Wyłonienie zwycięzców nastąpi w ostatnim Punkcie Kontrolnym oznaczony jako
„Meta”.
2. Zwycięzcy Gry
zostaną wyłonieni po podliczeniu wszystkich punktów, które otrzymali oni
wykonując zadania w poszczególnych Punktach Kontrolnych. Zwycięzcą Gry zostanie
Zespół, który łącznie otrzyma największą liczbę punktów. W przypadku, gdy dwa
lub więcej Zespołów otrzyma równą liczbę punktów przystąpią one do dodatkowego
zadania rozstrzygającego, które w ostateczny sposób wyłoni zwycięzców.
3. Zwycięzcy,
którzy zajmą miejsca od 1-3 otrzymają nagrody rzeczowe. Dla pozostałych
uczestników przeznaczono drobne upominki.
§ 5. Postanowienia
końcowe
1. Regulamin
znajduje się do wglądu na stronie internetowej Organizatora oraz na stronie
wydarzenia na fb.
2. W kwestiach
dotyczących przebiegu Gry, nieprzewidzianych niniejszym regulaminem, głos
rozstrzygający należy do Organizatora.
3. Organizator
zastrzega sobie prawo przesunięcia, przedłużenia lub przerwania Gry z ważnych
przyczyn.
4. Organizator zastrzega sobie prawo
wprowadzania zmian w regulaminie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz